istilah bercinta...

Tuesday, August 10, 2010
Saya patut berhenti mencintai kamu
Jika tak dapat jumpa kamu lagi
Saya mahu lupakan kamu
Lupakan semua yang mengenai kamu
Setiap kali saya nk senyum
Kamu pula buat saya menangis
Kamu buat saya tak dapat buat apa-apa yang saya inginkan
Setiap kali saya rindukan kamu
Kamu pula mengecewakan saya
Saya memperjudikan nasib berimaginasi tentang kamu
Berusaha nak lupakan kamu
Tapi masih tak jadi
Senyumanmu adalah azimat dlm memori saya
Kamu umpama khayalan didalam mimpi
Tiada istilah bercinta lagi...

6 comments:

A.N.I.S S.U.R.A.Y.A said...

nak pinjam cikgu kata2 nie..harap benarkan..tQ!

nagaliar said...

to A.N.I.S S.U.R.A.Y.A :::
sy izinkan...erm de kait ngan pengalaman idup cik A.N.I.S S.U.R.A.Y.A ke?...sedey!

Anonymous said...

wah, sejak kebelakangn ni ayat2 cikgu seolah olah sedang dilamun cinta...xg2 ke??-Umair

nagaliar said...

to umair:::
camne nk respone ek?...erm sekadar bermaen ngan ayat2 cinta bile ilham muncul...mengunkit2 kisah lame...at least leh gak melambakkan entry dlm blog nie...utk skrg nie perasaan tue x de kot...hu3

A.N.I.S S.U.R.A.Y.A said...

hehe...ntahla cikgu..tatau nak cakap cmne...xde kot.cume ayat cikgu bes~ tu yang suke :)

nagaliar said...

to A.N.I.S S.U.R.A.Y.A :::
tang mane yg besh tue?...erm yg kurik itu kendi..yg indah itu bahasa...tp jiwa sy more kpd mathematic n multimedia...bab bahasa2 sy kureng skit...hu3

Post a Comment